go with the flo - Reisverslag uit Amodeo Rocks, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu go with the flo - Reisverslag uit Amodeo Rocks, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

go with the flo

Blijf op de hoogte en volg Hilda

06 December 2016 | Nieuw Zeeland, Amodeo Rocks

Lieve mensen. Bedankt voor jullie leuke berichtjes.
Het is hier echt genieten. Het is een schitterend eiland en heerlijk rustig. Ik ga mee met het ritme van de familie zondag morgen rustig aan. Hilde en ik gingen s'middags kijken bij de surfwedstrijd die hier vrij impulsief is georganiseerd door de fanatiekelingen.
Ronan en Roger deden mee. We hebben wat gewandeld en een frisse duik genomen.
Maandag moet er ook gewerkt worden. Maar na wat lezen in de ochtendzon en baantjes zwemmen. Gaan Hilde en ik kajakken in Whangaparapara. Een kustplaats op nog geen 10 km hemelsbreed maar we doen er met de auto 3 kwartier over. Het is hier gewoon niet anders. De wegen en heuvels maken dat je hier niet hard kan rijden en er is maar 1 weg naartoe.
Kajakken is leuk!! Heerlijk op het water met mooi uitzicht. Beetje strandjutten en een piepklein kerkhofje bekeken zomaar aan een strandje. Mooi plekje om te liggen lijkt me. De frisse gin tonic sluit de dag mooi af. ( de taco's waren heerlijk Ronan.

• 05 December 2016 - 20:11

Truus:

Ha lieve Hilda,

Wat heerlijk zo aan het strand, op het water, in de zon, met een mooie blauwe lucht.
    Dat laatste hadden wij ook: zon en blauwe lucht. Maar dat is toch echt niet voldoende om in badpak of bikini het water in te gaan. - 7 was het.
    Prachtig hoor, je zal er maar wonen of met vakantie naar toe gaan. Heerlijk dat je er zo ontzettend van geniet. Blijf dat doen.
    Liefs en tot snel, tot je volgende bericht,

Truus

• 06 December 2016 - 21:41

Alyda:

He' Hilly Billy,
    Wat ziet dat er goed uit, leuk dat je bij familie bent en heerlijk geniet van alles, het is je zo gegund,
    Mooi is dat we jouw kunnen volgen,kijken weer uit naar je volgende verslag,
    Dikke kus van ons allemaal xxx

• 07 December 2016 - 10:42

Annita:

Wat it t er allemaal prachtig uit!! Fijn dat je ons weer meeneemt op reis! Lekker genieten van alles en iedereen om je heen!! Bedenk dat t hier koud is.... en vriest! vandaag een iets warmere dag... maar niet vergelijkbaar met jou daar in Bikini in t water.... lekker genieten Hilda! Wij volgen wel!! tot gauw!!