Vervolg; tekst viel weer weg - Reisverslag uit Arthur’s Pass, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu Vervolg; tekst viel weer weg - Reisverslag uit Arthur’s Pass, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

Vervolg; tekst viel weer weg

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

15 December 2016 | Nieuw Zeeland, Arthur’s Pass

De weg naar beneden via de andere kant was niet veel makkelijker maar ging wel sneller. In 2.5 uur. Ik had wel een goede maaltijd verdiend al zeg ik het zelf. Uit eten met een heerlijk wijntje. Woensdag toch ook wel weer gewandeld maar minder pittig en minder lang. Heb namelijk erge spierpijn. Haha. Het weer is hier beetje fris. S'avonds zelfs regen maar het huisje was lekker warm bij de haard. Laatste nacht sliepen er nog 2 Duitsers in "mijn" cottage. Vanmorgen terug naar Christchurch gereden en morgen ga ik een dagje naar Akaroa. Een plaatsje aan Zee. Beetje relaxen

  • 15 December 2016 - 08:38

    Ninon Vercoutre:

    Hoi Hilda,
    Dat jij nog spierpijn kunt krijgen dat had ik nooit gedacht, waarschijnlijk door die afdaling dat je zo'n spierpijn hebt opgelopen.
    Hier alles oke, geniet jij nog maar van deze fantastische vakantie.
    Heb je nog geen leuke, aardige bergbeklimmer gezien ??????????????
    Liefs en groetjes,
    Ninon

  • 15 December 2016 - 09:09

    Truus:

    Dag lieve Hilda,

    Dat klinkt geweldig. Ik zou zo mee willen lopen.
    Maar ja, dat gaat nu even niet. Binnenkort krijg ik een logeerhond en die wil ik natuurlijk niet in de steek laten. We kijken uit naar de komst van Emas, Biala ligt al dagen bij de deur te wachten.
    Vorige week liep ik met Biala en Angel in het bos en had plots een gevoel dat er wel eens zwijnen zouden kunnen zitten. En ik voelde me meteen een beetje angstig. Dus dacht ik: 'Stel je niet zo aan!'. Een paar tellen later hoorde ik geritsel in het struikgewas en dat had ik niet eerder gehoord tijdens mijn wandelingen. Ik keek om en je raadt het al: everzwijnen. Een heel bosje. Ik schrok me wild (ook een leuke woordspeling), en heb het op een lopen gezet, met de honden in mijn kielzog.
    Gelukkig kan ik het navertellen: haha.
    Wat voor een wild kom jij tegen in de wildernis van Nieuw Zeeland???

    Liefs en tot een volgende uitwisseling,

    Truus

  • 15 December 2016 - 10:01

    Hilda Van Wijk:

    @ Ninon.dankjewel. Ik heb waarschijnlijk toch meer spieren die ik niet zo vaak gebruik dan je denkt. En ik ben bovendien geen 18 meer. Al voel ik me soms piep nu was dat niet het geval. Haha.
    Ook nog geen leuke bergbeklimmer, schapenboer of andere leuke nieuw Zeelander gezien de kans dat ik een schaap tegen kom is misschien zelfs groter. Ach ik ben ook veel te druk met andere dingen. Haha.

    @Truus, gelukkig is het goed afgelopen. Had ook niet anders verwacht. Biala hoeft nog maar even te wachten op haar vriendin. Zal wel weer dolle boel worden met die 2. Emas heeft zwijnen in het bos volgens mij niet eens in de gaten dus maak je niet druk. Wilde beesten heb je hier niet echt. Vogels, (Kea) Konijnen. Misschien een possum.. een kiwi heb ik ook nog niet gezien. Wel dolfijnen!! Hoef ik tenminste ook niet bang te zijn.
    Tot snel! Daag !

  • 15 December 2016 - 11:02

    Marijke:

    Lieve Hilda,

    Wat een avontuur weer zo te lezen, heb je niets achter gelaten van jezelf op de top?
    Het klinkt allemaal wel super hoor! En ook om te lezen dat jij weer zo geniet daar.
    En je spiertjes maar even rust geven en kekker even gaan relaxen.
    Liefs Marijke

  • 16 December 2016 - 12:04

    Peggy:

    Hoi Hilde,
    lees nu pas jouw nieuwe avonturen in dat mooie land. Wat geweldig dat je weer zo mag en kan genieten. Ik doe het je niet na, ook al wil ik het erg graag !!
    Geniet maar ook voor mij :) .
    XxX Peggy

  • 16 December 2016 - 23:59

    Alyda:

    Hoi Hilda, petje af voor jouw,wat een doorzetterben je,jammer dat je eindelijk bij de Top bent , en dat dat wat tegen valt,fijn dat je nu een relax dagje hebt,kunnen je spieren een beetje bijkomen. Geniet lekker,

    Groetjes uit Hooghalen xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda

Vrolijk en hou van wandelen in de natuur. Van de stilte en af en toe een feestje;-) en natuurlijk mijn hond Emas.

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 19971

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 01 Januari 2017

Nieuw Zeeland! Great Barrier & Zuidereiland 2016

18 November 2012 - 25 December 2012

Backpacken in nieuw Zeeland

Landen bezocht: