Lake Tekapo - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu Lake Tekapo - Reisverslag uit Lake Tekapo, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

Lake Tekapo

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

17 December 2016 | Nieuw Zeeland, Lake Tekapo

Zaterdag met de bus aangekomen op het mooiste, of bijna mooiste maar in ieder geval wel het meest gefotografeerde plekje van Nieuw Zeeland. Ik heb er vanmiddag ook nog maar 50 gemaakt. Haha maar in het echt is het nog veel en veel mooier. Je mond valt open. Kippenvel... met mijn I Phone kom ik maar een beetje bij de werkelijkheid maar ik kan iedereen aanraden hier naar toe te gaan! Zie Lake Tekapo before u die. Nu met een wijntje op mijn veranda, vandaan nog gevonden. Alles was vol op internet maar motel Parkhead had nog een huisje voor mij geen lakeview maar honderd meter lopen snik ben er ook. Heerlijk om daar te zitten en mijn zonden te overdenken. Die heb ik niet dus geniet ik van mijn boek, het geluid van de wind en de golfen en het adembenemend mooi uitzicht. Morgen ga ik vroeg opstaan en aan de wandel. Ik blijf hier tot dinsdagmorgen. Dan begint mijn fietstocht. Fijn weekend iedereen en bedankt voor jullie lieve berichtjes en wensen.

  • 17 December 2016 - 13:57

    Truus:

    Lieve Hilda,

    Het lijkt mij inderdaad adembenemend ontroerend mooi, het Lake Tekapo.
    Is dat allemaal vingerhoedskruid wat daar groeit.
    Werkelijk overweldigend.
    Ik kan mij voorstellen dat je daar in stilte van wilt genieten. Gelukkig dat je geen zonde had om te overdenken, immers die zouden de horizon toch enigszins vertroebelen.
    Zo te lezen geniet je van alles wat je onderneemt, en dat is geweldig. Blijf daar vooral mee doorgaan.
    Vanavond komt Emas, Biala zit al met haar neus tegen de deur geplakt. En wij ook natuurlijk :-).
    Ik wens je een hele mooie wandel- en fietstocht toe en kijk uit naar je nieuwe verhalen.

    Liefs en knuffels,

    Truus

  • 21 December 2016 - 23:35

    Karin:

    Hoi Hilda, klinkt wel heel idyllisch!
    Geniet nog lekker verder. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda

Vrolijk en hou van wandelen in de natuur. Van de stilte en af en toe een feestje;-) en natuurlijk mijn hond Emas.

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 20014

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 01 Januari 2017

Nieuw Zeeland! Great Barrier & Zuidereiland 2016

18 November 2012 - 25 December 2012

Backpacken in nieuw Zeeland

Landen bezocht: