laatste dag op de Barrier. - Reisverslag uit Amodeo Rocks, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu laatste dag op de Barrier. - Reisverslag uit Amodeo Rocks, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

laatste dag op de Barrier.

Blijf op de hoogte en volg Hilda

10 December 2016 | Nieuw Zeeland, Amodeo Rocks

Afgelopen dagen genoten van de rust en de zon. Donderdag hadden we regen en heb ik me o.a een beetje nuttig gemaakt hier in huis. Gisteren nog een mooie wandeling van 5uur gemaakt. De Harataonga. Uitzicht op de kust. Schitterend. Op het eind opfrissen in zee. Ik had nog spierpijn van dinsdag dus hopelijk zijn mijn benen nu genoeg gewend aan de bergen.
Vandaag vertrek ik eerst naar Auckland om door te vliegen naar Christchurch. Op het zuider eiland.
Dan begint het alleen verder reizen.
Ik heb een heerlijk weekje gehad op het eiland en erg leuk en gezellig bij Hilde. Thx Hillybilly

  • 12 December 2016 - 19:54

    Hillebil:

    Ha lieve nicht, je bent een dikke schat. Dank voor al je hulp hier in huis. Moet je gauw weer doen :-D XXHH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda

Vrolijk en hou van wandelen in de natuur. Van de stilte en af en toe een feestje;-) en natuurlijk mijn hond Emas.

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 20037

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 01 Januari 2017

Nieuw Zeeland! Great Barrier & Zuidereiland 2016

18 November 2012 - 25 December 2012

Backpacken in nieuw Zeeland

Landen bezocht: