Het is bijna weer zover! - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu Het is bijna weer zover! - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

Het is bijna weer zover!

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

23 November 2016 | Nederland, Groesbeek

Volgende week donderdag is het eindelijk zover. Ik ga weer lekker naar Nieuw Zeeland. Bijna mijn hele reis staat al gepland. In tegenstelling tot 4 jaar geleden. Toen deed ik bijna alles op de bonnefooi. Nu merkte ik dat het een stuk drukker is in dat mooie dunbevolkte land. Ik was genoodzaakt toch dingen vast te leggen maar dat mag de pret niet drukken. Er blijft genoeg over voor iets impusiefs, geks en onverwachts! We zullen zien.
Leuk dat jullie mij ( weer) gaan volgen.
Eerst er maar eens naar toe vliegen. 3 december hoop ik op Great Barrier Island de meegebrachte pepernoten en bitterkoekjes te geven aan mijn lieve nicht, haar man en zoon.

Tot volgende week!

  • 23 November 2016 - 19:46

    Patricia:

    Goede reis Hilda!!!
    Groetjes,

    Patricia

  • 23 November 2016 - 19:58

    Hilda Van Wijk:

    Dankjewel Patricia!

  • 24 November 2016 - 00:50

    Karin:

    Lieve Hilda,
    Fijne reis en laat het grote genieten beginnen! Genieten wij mee :-)
    X

  • 24 November 2016 - 10:22

    Hilde:

    Gezellig! en lekker!! Net op tijd voor Sinterklaas :-)

  • 24 November 2016 - 17:15

    Ninon Vercoutre:

    Een hele fijne vakantie met allemaal lieve mensen om je heen. Geniet van deze welverdiende vakantie kus, ninon

  • 24 November 2016 - 19:01

    Annita Neef:

    heyyy Hilda!! ik ben je uit t oog verloren,maar gelukkig kan ik je hier nog volgen. Kun je me jouw 06 nummer doormailen? Kunnen we na je vakantie weer eens afspreken?? Natuurlijk wens ik je een heeeele fijne vakantie!! en hoop op geen aardbevingen meer. Mn vriendin zit er nu.... nog 1.5 week. Geniet lieve Hilda! Geniet!! tot gauw! groetjes Annita xxx

  • 24 November 2016 - 20:32

    Hilda Van Wijk:

    Heel erg bedankt iedereen! Ik ga mijn best doen om er een mooie reis van te maken en jullie mee kunnen genieten in Nederland. Groetjes allemaal.

  • 25 November 2016 - 12:02

    Jack:

    Ola gekke Blondie,

    Heeeeel veel plezier, geniet ze van al het moois. We zullen je met nieuwsgierigheid volgen. Wees voorzichtig en kom veilig weer thuis.

    Goede reis xxx,
    Jack

  • 25 November 2016 - 19:15

    Paula:

    Hey lieverd, Een goede vlucht en heel veel plezier...Geniet van je nicht en haar gezin en ik zal je volgen...Dikke kus,liefs

  • 25 November 2016 - 19:33

    Hilda Van Wijk:

    Dankjewel schatten. Met al die best wishes moet het nu helemaal gaan lukken

  • 30 November 2016 - 10:03

    Alyda Vd Molen:

    Heel veel plezier en geniet

  • 01 December 2016 - 19:27

    Truus:

    Dag lieve Hilda,

    Je bent vermoedelijk al ingecheckt.
    A safe flight and happy landings!!!
    Dikke knuffel,
    Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda

Vrolijk en hou van wandelen in de natuur. Van de stilte en af en toe een feestje;-) en natuurlijk mijn hond Emas.

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 20059

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 01 Januari 2017

Nieuw Zeeland! Great Barrier & Zuidereiland 2016

18 November 2012 - 25 December 2012

Backpacken in nieuw Zeeland

Landen bezocht: