ik ben op Great Barrier Island. - Reisverslag uit Amodeo Rocks, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu ik ben op Great Barrier Island. - Reisverslag uit Amodeo Rocks, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

ik ben op Great Barrier Island.

Blijf op de hoogte en volg Hilda

04 December 2016 | Nieuw Zeeland, Amodeo Rocks

Zaterdag. Lokale tijd kwam ik om 11 uur aan op GBI. Het was al heerlijk warm. Hilde mijn nicht nam me gelijk mee naar de kerstmarkt.
Tekst viel weg-
En dat is geen markt met glüwine en oliebollen maar met ijsjes en donuts. Ik heb geloof ik ook geen kerstman gezien. Haha. Wel versierde wagens gemaakt door en met de kinderen van de lagere scholen. En voor de duidelijkheid. Er wonen hier 750 mensen op het eiland. Dus het is kleinschalig maar voor de kids groots en bijzonder.
Ik ben al verbrand dus moet beter opletten.

  • 03 December 2016 - 20:07

    Karin:

    Al een lekker kerstkleurtje dus :-)
    Fijne tijd X

  • 03 December 2016 - 20:20

    Gea:

    Ha zusje, fijn dat je goed bent aangekomen! Goeie reis gehad en geen jetlag?
    Fijne tijd op Great Barrier en groeten aan Hilde, Roger en Ronan.

  • 04 December 2016 - 10:02

    Marijke:

    Lieve Hilda,
    Heel veel plezier bij je nicht, geniet ervan.

  • 04 December 2016 - 10:08

    NINON VERCOUTRE:

    Hoi Hilda,
    EERST EEN GOEDEMORGEN, HIER IS HET NET 10 UUR IN DE MORGEN EN IK ZIT AL ACHTER DE COMPUTER.
    FIJN DAT JE GOED BENT AANGEKOMEN NA EEN HELE LANGE VLIEGREIS, EN RAAR OM DAN IN DE ZOMER TERECHT TE KOMEN.
    HIER HEEFT HET AARDIG GEVROREN ALLE AUTO'S ZIJN NOG WIT.
    RAAR OM GEEN ECHTE KERSTMARKT TE ZIEN, MAAR IJSJES EN ANDERE SNOEPERIJEN, DUS GEEN TAAI TAAI, GEEN PEPERNOTEN OF CHOCOLADELETTERS.
    NOU GENIET ER MAAR VAN EN NIET TE LANG IN DE ZON ZITTEN, IS NIET GOED VOOR EEN BLANKE VROUW UIT HOLLAND.
    GROETJES,
    NINON

  • 04 December 2016 - 10:10

    Anneke:

    Hoi Hilda, Dat ziet er beter uit dan hier!! In Amstelveen is alles wit buiten.
    Heb je een goede reis gehad?
    Heel veel plezier daar!
    Wij zorgen goed voor de blonde bengel, ze is echt superlief!!!
    Liefs van Luuc, Jasmijn en Anneke
    (Jack zal je zelf wel appen denk ik zo

  • 04 December 2016 - 14:23

    Truus:

    Dag lieve Hilda,

    Waarschijnlijk lig jij nu heerlijk te slapen, dat hoop ik tenminste voor je.
    En wij zijn aan onze zondagmiddag begonnen.
    Ik wens je nogmaals een fantastische vakantie.
    Laat je heerlijk verwennen door je nichtje Hilde en geniet samen vooral van elkaars weerzien.
    Fijne tijd, lieve meid (je ziet dat ik nog in de Sinterklaassfeer zit :-)).

    Knuffels,

    Truus

  • 04 December 2016 - 14:31

    Arnold:

    Hallo Hillie,

    Veel plezier in NZ, groeten aan Hilde en de rest van de familie, ook de groeten van Ma en "Pa".

    Gr,
    Arnold.

  • 12 December 2016 - 19:56

    Hilde:

    Hey, groetjes terug, neef Arnold :-) Misschien zien we je nog even in NL? XXHH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda

Vrolijk en hou van wandelen in de natuur. Van de stilte en af en toe een feestje;-) en natuurlijk mijn hond Emas.

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 20039

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 01 Januari 2017

Nieuw Zeeland! Great Barrier & Zuidereiland 2016

18 November 2012 - 25 December 2012

Backpacken in nieuw Zeeland

Landen bezocht: