Backpacken in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu Backpacken in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

Backpacken in Nieuw Zeeland

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

31 Oktober 2012 | Nederland, Ermelo

Bezig met de voorpret!

  • 31 Oktober 2012 - 12:02

    Gea:

    Ha zusje, ik heb me al aangemeld voor je mailinglijst hoor. Komt er nog een foto van de voorpret? Met zwaar bepakte rugzak b.v.? Leuk dat dit zo kan! Het gaat nu ineens wel snel hè. Voordat je 't weet is het 18 november. Weet je al wanneer je nog naar Assen komt? Nog veel voorplezier vandaag. KUS!

  • 31 Oktober 2012 - 18:55

    Paula B:

    Hoi Lieverd,
    Ook ik sta nu op je mailinglist...Gezellig...
    Hoop je snel te zien,voordatje het weet is het zover!!!
    Veel plezier met je voorbereidingen en tot snel...
    Liefs

  • 31 Oktober 2012 - 20:49

    Hilde:

    Ha Nichtje
    Leuk, zo kan ik je precies volgen en precies op tijd je bedje opmaken...
    XXHH

  • 06 November 2012 - 19:16

    Annita:

    heyy niggie!!! ik heb t gevonden hoor!! toegevoegd aan de mailing list! dus wij zijn dr helemaal klaar voor,voor jouw reis!! geweldige uitdaging zeg!!! plaats maar lekker veel verhalen en fotoos!!
    we wensen je een heeeele goeie reis!!! en natuurlijk heeeel veel plezier!!!!
    groetjes van ons allen!!!!!xxx

  • 06 November 2012 - 21:44

    Alyda:

    hoi , succes met de laatste dingen te regelen,we gaan je volgen,dikke kus

  • 08 November 2012 - 20:00

    Hilda Van Wijk:

    Leuk dat jullie me gaan volgen. Hopelijk wordt het een mooi, spannend, boeiend, interessant en vrolijk reisverslag! Tot gauw! Xx

  • 16 November 2012 - 08:38

    Ger Nijman:

    reageren op het reisverslag kan nog niet, maar dat zal ik zeker doen.
    Net als al veel die mij voorgingen wens ik je voorspoedige reis en wens je veel onvergetelijke, mooie ervaringen.
    Zorg vooral dat de achterblijvers zich niet ongerust hoeven te maken.
    Een hug en vel geluk. Ger

  • 06 November 2014 - 14:37

    Betty:

    Dag,

    Wil je me svp bellen op 0611387509. Ben de uitlaatdienst vergeten te vertellen dat het vandaag neit doorgaat en mijn mobiel doet het niet meer.

    Groet Betty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda

Vrolijk en hou van wandelen in de natuur. Van de stilte en af en toe een feestje;-) en natuurlijk mijn hond Emas.

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 621
Totaal aantal bezoekers 20018

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 01 Januari 2017

Nieuw Zeeland! Great Barrier & Zuidereiland 2016

18 November 2012 - 25 December 2012

Backpacken in nieuw Zeeland

Landen bezocht: