Het is begonnen! - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu Het is begonnen! - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

Het is begonnen!

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

20 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

Na een lange reis en redelijk geslapen in het vliegtuig om 1 uur s'nachts in het hotel. Heeerlijk douchen!
Vanmorgen vroeg op en met de bus down town Auckland. Na 24 uur zitten vandaag veel lopen. Heuvel op en heuvel af. Langs het water. Zit ik wat te lezen en mijn sushi te eten, hoor ik vreemd geluid! Is het een dolfijn!! Helaas te laat voor een foto voor het bewijs. Daarna van park naar park gelopen. Vest kon uit. Zo in mijn hemd. Heerlijk. Museum, wintergarden en lekker in de zon gelegen. Mijn voeten doen nu al zeer. Haha dat wordt nog wat. Nu even wat eten en met de bus weer terug. Geen lange doorzakavond voor mij helaas. Ben kapot. Straks lekker in bad en morgen weer vroeg op voor de vlucht naar Great Barrier Island.
Leuke mooie stad hoor Auckland.

  • 20 November 2012 - 07:48

    Paula B:

    Dag lievie,
    Proficiat dat je het hebt overleefd..Pfff,wat een lange reis...
    Vlieg ze weer en veel plezier,liefs

  • 20 November 2012 - 08:47

    Jack:

    Heey gekkie,
    Klinkt mooi. Je hebt in ieder geval beter weer dan hier ;) Geniet ze ervan. Have fun.
    X, Jack.

  • 20 November 2012 - 09:43

    Dev:

    The adventure has started...lots to see and do...have fun and do post regularly so we can follow you. D

  • 20 November 2012 - 18:40

    Alyda:

    Jeetje wat bizar, dat je zo ver weg zit, en wat fijn dat je goed bent aangekomen,op naar de volgende vlucht, succes, dikke kus

  • 20 November 2012 - 19:08

    Dennis Nunn:

    Hilda
    heel leuk Wish we were with you. We did 18 holes (actually13) last sunday cold and wet.
    Have fun Dennis

  • 20 November 2012 - 21:46

    Karin K:

    Hi Hilda!
    Ach ja je hebt werkpaarden en luxepaarden...Hihi... Wij houden de zaakjes wel op Edda in bedwang
    hoor. Heel veel plezier en ik lees graag mee.
    Is wel grappig trouwens, want een oom en tante van mij reizen per camper ook door NZ. Zij zijn al
    3 weken onderweg en houden een reislog bij. Wow supermooie ervaringen en foto's. Ga jij ook
    meemaken! Liefs, Karin

  • 21 November 2012 - 20:10

    Bob De Koning:

    Hoi Hilda.Inmiddels van Marijke je gegevens ontvangen zodat ik ook kan volgen op je reis door het vreselijk mooie land down under ons.
    Ook ik ga je volgen en suporten.
    Groet. Bob

  • 23 November 2012 - 20:36

    Peggy Pastora:

    JAAAA, ik heb je gevonden !!!!!!!!!!! Nu ga ik je zeker volgen oftewel stalken !!! :) dikke kus XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda

Vrolijk en hou van wandelen in de natuur. Van de stilte en af en toe een feestje;-) en natuurlijk mijn hond Emas.

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 20043

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 01 Januari 2017

Nieuw Zeeland! Great Barrier & Zuidereiland 2016

18 November 2012 - 25 December 2012

Backpacken in nieuw Zeeland

Landen bezocht: