Naar Great Barrier island - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu Naar Great Barrier island - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

Naar Great Barrier island

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

21 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

Gisteren 2 x een poging gedaan om met het vliegtuigje naar Great Barrier te vliegen. 1 x mocht ik zelfs naast de piloot zitten. Een leuke ervaring en met het zonnige weer in Auckland een schitterend uitzicht.
Maar allebei de keren moesten we weer terug keren omdat het weer te slecht was daar .... Was mijn maag ook niet echt blij mee. Komt nooit voor zei de piloot en ik heb dat dus 2 x op 1 dag! Heb ik weer.... Haha
voor de zekerheid vandaag maar met de boot. Hopelijk een goede keuze. Ook voor mijn maag ;-) de zee kan namelijk het laatste stuk ook best heftig zijn.
De boot doet er alleen wel 4 en half uur over maar vandaag zal ik toch echt aankomen!! Probeer onderweg natuurlijk te genieten van het uitzicht!

  • 21 November 2012 - 21:49

    Hilde:

    Ik dacht even dat je titel 'Near Great Barrier Island' was, en vervolgens 'we've been there before'. Nog een dik uur en dan kunnen we de boot zien aankomen. Spannend!

  • 21 November 2012 - 21:52

    Karin K:

    Hi! Je moet ook niet aan de knie van de piloot zitten... Die knul blijft heen en weer vliegen!
    Was het zo'n watervliegtuig? Hopelijk zit je er nu, alhoewel, je zal wel in je bedje liggen.
    Weltrust
    Karin

  • 21 November 2012 - 22:24

    Gea:

    Ik hoop dat je veilig voet aan wal zet en dat je volgende titel "Op Great Barrier Island"is. Tot nog toe geen saaie reis, hè?
    Hilde, je woont ook wel echt ver weg hè en dan ook nog bijna onbereikbaar. Een hele fijne tijd samen en de groetjes aan Roger en Ronan.

  • 21 November 2012 - 22:56

    Hilda Van Wijk:

    Haha inderdaad nu bijna near GB again!
    Was het gisteren dan niet de bedoeling dat ik ging sturen?... Dat dacht ik.haha

  • 21 November 2012 - 23:16

    Hilda Van Wijk:

    Het is hier 12 uur later Karin. Dus 11.15 in de morgen. Dus voorlopig niet slapen hoop ik.

  • 21 November 2012 - 23:32

    Marijke:

    Hoi Hilda, Nog maar net weg en al veel gezien en mee gemaakt, Lag toch niet aan de piloot hè, dat je 2x gegaan bent. hopelijk met de boot goed gegaan. have fun meid, we leven en lezen met je mee.
    Groetjes Marijke

  • 22 November 2012 - 15:00

    Theo:

    Twee keer heen en weer en dat voor de zelfde prijs. Oke je krijgt er wat buikkrampen van maar hoge golfen lijken mij ook niet alles. He vermaak je een beetje (ben ik niet bang voor). Veel plezier en tot het volgende verslag. Gr.Theo

  • 22 November 2012 - 20:37

    Patricia Andriessen:

    Goede reis Hilda!!!! Leuk om je zo te volgen!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda

Vrolijk en hou van wandelen in de natuur. Van de stilte en af en toe een feestje;-) en natuurlijk mijn hond Emas.

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 20045

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 01 Januari 2017

Nieuw Zeeland! Great Barrier & Zuidereiland 2016

18 November 2012 - 25 December 2012

Backpacken in nieuw Zeeland

Landen bezocht: