Great Barrier island the X Spot - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu Great Barrier island the X Spot - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

Great Barrier island the X Spot

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

23 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

Na 5 uur op de boot waarvan de laatste 2 niet echt rustig waren En waarbij ik niet in staat was te genieten van het uitzicht eindelijk op het eiland aangekomen. Hilde stond me op te wachten en ze had gelijk al een mooie wandeling in petto samen met de gasten die straks op de boot terug gaan.
Een schitterend stukndoor de bush best welnstijl om hoog wat overging in een rots en moesten klimmen. Net te doen met die zee benen van mij en een schitternd uitzicht over het eiland op de top van de rots. De moeite zeker waard.
En het pad naar beneden was niet zeker niet makkelijker. De rest van de middag rustig aan gedaan.
Na een goede nacht werd ik wakker van het licht in de kamer met uitzicht op zee en zie je alleen maar water tot de horizon. Zó bijzonder. Je hoort alleen de vogels.....
Vandaag had de school van Ronan de zoon van Hilde sportdag en Hilde was chauffeur. Na het droppen van de kids gingen wij naar het stand voor een mooie wandeling en genieten van het uitzicht, de zon de schelpen. Kwallen, beschermde vogels, kletsen, herrinneringen ophalen aan onze jeugd en Rotzooi oprapen. Wat er trouwens nauwlijks ligt. Zeker als je indonesie kent. De zon was al sterk maar de wind maakt het lekker. Net op tijd om de kids weer op te pikken en en de auto hadden ze de grootste lol om Hilda en Hilde.


  • 23 November 2012 - 09:35

    Max Cordier:

    Jeetje Hilda, wat is het daar mooi, super voor je en een goed verslag met foto's ik blijf het volgen... have Fun... ga zo bij Edda ff een balletje slaan ! rustig verder gaan met je verdiende vakantie en blijven genieten !!

  • 23 November 2012 - 19:21

    Tina Tuinema:

    Hallo Hilde en Hilda,
    Heel veel plezier toegewenst, wat een mooie foto's.
    wordt haast jaloers, zou ook graag eens Great
    Barrier Island bezoeken, wie weet...
    Hartelijke groeten van Oom Piet, Tante Jantje, Tina en de rest.
    blijf je volgen.

  • 25 November 2012 - 20:53

    Truus:

    Lieve Hilda,

    Ik heb je gevonden. Geweldig, nu kan ik met je meereizen, weliswaar op afstand maar het voordeel is dat ik niets heb hoeven voorbereiden.
    Geniet van je bushbushwandeling. Ik verheug me nu al op nieuwe verhalen en geweldige foto's.
    Tot heel snel,
    Knuffels van ons,
    Biala, Peter en Truus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda

Vrolijk en hou van wandelen in de natuur. Van de stilte en af en toe een feestje;-) en natuurlijk mijn hond Emas.

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 20051

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 01 Januari 2017

Nieuw Zeeland! Great Barrier & Zuidereiland 2016

18 November 2012 - 25 December 2012

Backpacken in nieuw Zeeland

Landen bezocht: