Coopers castle track - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu Coopers castle track - Reisverslag uit Auckland Island, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

Coopers castle track

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

26 November 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland Island

Hallo allemaal!
Ik was een paar dagen stil. Ivm slecht bereik en eigenlijk gewonendingen gedaan Als strand en familie dingetjes met mijn nichtje. Hoedjes gevlochten. Haha. En zelfs ook al een stukje gefietst! Wel meeste naar beneden maar ok. Dat telt toch ook.
Schitterend eiland. Heel rustig en stil. Wonen maar 750 mensen. Heel aardig ook. En enorm mooie stranden met groen en blauw water? Vandaag met Hilde een lange zware wandeltocht gemaakt. 7 uur! Berg op en af en weer op door de bush over een soort droge rivier met stappen van 45 graden. Laatste 3 en half uur ging over trappen. Minder mooi. Minder natuurlijk en erg zwaar. Meer dan 2500 treden! Pff maar zo mooi uitzicht steeds. Over het eiland. Wil winderig en fris boven op de berg. Slapen nu in een hut bij mt Heal op 510m hoogte. De nichtjes hebben veel lol samen. Af en toe zingen als onze adem het toe laat. Haha. En elke 100 treden was een feestje. Bamisoep gemaakt en crowg naar bed. Welterusten allemaal. Big kiss

  • 26 November 2012 - 12:01

    Annita:

    heyy Hilda!! we zien al wel dat je geniet!!! plaats effe wat meer fotoos!! ben doodnieuwsgierig!! hahha! wat een prachtige ongeving zeg!!! groeten aan je nichtje!!! GENIET!!!!! tot gauw!! Annita xxx

  • 26 November 2012 - 13:58

    Dev Rossa :

    hi Hilda......

    First week is nearly at its end ....time flies.... nice stories to date...whats the planning for the coming days.......

    Dev

  • 27 November 2012 - 09:07

    Hilda Van Wijk:

    Morgen naar Whitianga een rit van 4 uur in de bus. Kan ik ff uitrusten van die 4000 traptreden van gisteren en vandaag. Maar het was super! Net op de boot gelukkig niet zee ziek geweest.
    Helaas niet veel foto's op mijn blog. Dat komt omdat ik de meeste foto's met de telefoon maak en die krijg ik niet op de I-pad. Die ik toch niet elke x uit mijn tas ga trekken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda

Vrolijk en hou van wandelen in de natuur. Van de stilte en af en toe een feestje;-) en natuurlijk mijn hond Emas.

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 20053

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 01 Januari 2017

Nieuw Zeeland! Great Barrier & Zuidereiland 2016

18 November 2012 - 25 December 2012

Backpacken in nieuw Zeeland

Landen bezocht: