Tot ziens Barrier.. Hallo whitianga, Coromandel - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu Tot ziens Barrier.. Hallo whitianga, Coromandel - Reisverslag uit Whitianga, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

Tot ziens Barrier.. Hallo whitianga, Coromandel

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

28 November 2012 | Nieuw Zeeland, Whitianga

Gisteren nog een mooie ochtend gehad. Na wel een nacht slecht slapen omdat de wind als een gek om die hut heen raast en ik moest plassen, wat alleen buiten kan. Grrr.
Half 7 op. Hilde heeft een heerlijke tosti gemaakt en om half 8 weer lopen. Tellen van de treden hadden we geen zin meer in. Het waren er weer héél veel. Naar beneden gaat ook iets lastiger maar na 2 en half uur waren we bij de hot springs. Een beekje met warm soms zelfs heet water. Hier dus een bad genomen en eeen broodje. Daarna nog een uurtje lopen. Om 3 uur weer met de boot terug naar Auckland en zit mijn vakantie op de Great Barrier er op en dus ook het bezoek aan Hilde. We hebben een leuke tijd gehad. Misschien wel wat te kort maar ik wil toch ook nog meer zien van NZ. En niet zee ziek geweest! Joepie!
Vanmorgen met de bus naar Whitianga aan de ooskust van de Coromandel. Hier blijf ik 2 nachten heb ik net besloten. Kan ik een wasje doen en mijn kuiten even laten bij komen. Haha. Alhoewel. Ik heb best wel weer een flinke wandeling gemaakt en veel foto's gemaakt met de I pad nu hoor ;-) het is hier ook mooii en dan loop je weer een stukje en dan denk je weer van wauw!
Zo blauw en groen de zee. Zo mooi de natuur en zo heerlijk rustig. Ok. Dat vind ik dus lekker. Haha. Nu aan de diner. Wel rijst voor mij natuurlijk. Wel met een baileys. Jammie

  • 28 November 2012 - 18:54

    Patricia:

    Genieten!!!!!!! Zo te horen heb je een geweldige tijd!!! En je bent nog niet eens op de helft! Veel plezier!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda

Vrolijk en hou van wandelen in de natuur. Van de stilte en af en toe een feestje;-) en natuurlijk mijn hond Emas.

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 20044

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 01 Januari 2017

Nieuw Zeeland! Great Barrier & Zuidereiland 2016

18 November 2012 - 25 December 2012

Backpacken in nieuw Zeeland

Landen bezocht: