Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Hilda Wijk - WaarBenJij.nu

Rotorua

Door: Hilda

Blijf op de hoogte en volg Hilda

30 November 2012 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Het is alweer vrijdag de 30 hier..time flys...
Vanmiddag in Rotorua aan gekomen na een hele morgen weer in de bus gezeten te hebben. Gisteren een hele leuke dag gehad ondanks dat het nog begon tr motregenen toen ik naar huis fietste? Smorgens eerst lekker rustig aan gedaan en wasje gedaan. Fietst bij de hostel gehuurd en gaan met die banaan. Haha leuke tocht. Af en toe best pittig. Ik moest zelfs af stappen. Hiel niet mee. Pfff maar daarna dan natuurlijk wel zoeff naar beneden. Naar Catredral Cove gefietst. Was 16 km daarna nog wandeling van 45 minuten. Helaas bewolkt maar erg mooi.
Op de terug weg bij een wijn makerijtje gaan zitten in de tuin met een kopje thee en een feyjoa likeur! Is de NZ vrucht. Dat is niet de kiwi dus. Erg lekker en zoet. Ze maken er van alles van. Zelfgemaakte pizza als vroege diner.
Van middag in Rotorua een wandeling gemaakt kangs de geizers. Apart en leuk om te zien dat kokende water uit de grond maarWAT EEN STANK! Nog erger dan verrotte eiëren. Vandaar de foto's met sjaal voor de mond. Ging bijna weer...
Straks naar een terminaal badje voor een mudd badje... Ben benieuwd.zag onderweg ook al lekkere en gezelige eettentjes en restaurantjes dus dat komt goed. En als goed is skypen met zus! Foto' s volgen hoor. Nu eerst mijn thee en modderen..

  • 30 November 2012 - 05:28

    Hilde:

    Hah, je hebt de pizzeria by Hahei gevonden (met de likeur). Lekker he? Je kan daar ook onder de kiwiranken eten... Enneh, ik hoop dat je badje thermaal was, niet terminaal... Koop een klem voor je neus! XXHH

  • 30 November 2012 - 09:19

    Jack Man:

    Zo te lezen vermaak jij je prima ondanks de stank en ik hoop idd. dat het niet een terminaal badje was ;) Hier ook alles onder controle. Vanmiddag de kleine bengel weer ophalen bij Truus. Truus had aangeboden om haar door D & P bij haar af te laten zetten i.p.v. bij ons thuis. Vinden beiden denk ik wel leuk. Nou, nog heeeeeel veel plezier. XXX.

  • 30 November 2012 - 09:48

    Marjan Van De Wetering:

    De vraag voor golfers, ik denk klootschieten, maar dat lijkt mij vreemd in NZ.
    Het ziet er allemaal wel prachtig uit. Veel plezier nog. Hier is het koud. Afgelopen nacht zijn voor het eerst de strooiwagens uitgerukt. Winter in Nederland.

  • 30 November 2012 - 09:49

    Hilda Van Wijk:

    Haha. Het was niet terminaal hoor! Wil ik te snel typen ;-) Alhoewel... Dat moeten we nog afwachten. Mijn huid stinkt nu ook. Bah! Douche en bodylotion helpt niet..
    Jack. Lies zou emas opvangen. Zit ze nu niet te wachten? Heb nog niet van de farm Broekhaven gehoord of ik kan komen. Morgen ff bellen Zou wel leuk zijn!

  • 30 November 2012 - 09:51

    Hilda Van Wijk:

    Cricket denk ik maar wat doet die golfbal er tussen?..

  • 30 November 2012 - 09:51

    Hilda Van Wijk:

    Cricket denk ik maar wat doet die golfbal er tussen?..

  • 30 November 2012 - 09:59

    Hilda Van Wijk:

    Alle lieverds. Bedankt dat jullie voor onze bengel willen zorgen terwijl ik hier vakantie houd!
    Kus voor jullie en Knuffel voor Emas.....

  • 30 November 2012 - 13:50

    Paula B:

    Dag lievie,
    Wat een geweldig land dat N-Z...
    Helaas blijf ik altijd steken in Indonesia...
    Fijn dat je nu al zoveel meemaakt op je tocht en heel goed van je,zo in je 1tje...
    Heel veel plezier en een dikke kus

  • 30 November 2012 - 16:21

    Erwein Brom:

    he hilda wat een schitterend land he nieuwzeeland ik had het er net met karin over ik ben er in 2002 geweest rond de kersttijd rotarua is echt apart met alle bronnen ik vond zelf nelson op het zuidereiland heel mooi veel plezier nog

  • 30 November 2012 - 17:47

    Truus:

    Ha lieve Hilda,

    Ik heb een paar dagen geen tijd gehad om te zien waar je bent, hoe het met je gaat en wat je zoal doet. Nu gelukkig wel even alles kunnen lezen, en het klinkt mij als muziek in de oren. Heerlijk al die mooie kleuren, de ruimte, de rust. Blijf genieten hoor.

    Nou ja, lees ik dat Lies en Peter Emas uit zouden laten vanmorgen. Hopelijk is het goed gekomen.
    Ze moest wel heel nodig zeg, toen ze bij ons was. En wij vonden het fijn haar weer even hier te hebben.
    Nu maar hopen dat Lies en Peter niet in de rats gezeten hebben.
    Emas komt maandag weer. HiepHoi. Wij allemaal blij.

    Nou lieve Hilda, nog onwijs veel plezier,

    Dikke knuffel van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilda

Vrolijk en hou van wandelen in de natuur. Van de stilte en af en toe een feestje;-) en natuurlijk mijn hond Emas.

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 20054

Voorgaande reizen:

01 December 2016 - 01 Januari 2017

Nieuw Zeeland! Great Barrier & Zuidereiland 2016

18 November 2012 - 25 December 2012

Backpacken in nieuw Zeeland

Landen bezocht: